Tiliaktiiva Oy - Porvoo

Tiliaktiivan laajaan asiakaskuntaan kuuluu sekä kotimaisia että ulkomaisia pienyrityksiä ja keskisuuria eri yritysmuotoa olevia yrityksiä sekä yhdistyksiä ja säätiöitä.

Tiliaktiivan yli 45 vuotta pitkä toiminta-aika sekä osakkaidemme aktiivinen osallistuminen toimialamme työryhmien ja lautakuntien työskentelyyn on tuottanut laajan yhteistyökumppaniverkoston, jota hyödynnämme jatkuvasti asiakkaittemme hyväksi.

Tavoitteenamme on palvella asiakkaitamme yksilöllisesti ja korkeatasoisesti. Merkittävä osa henkilökunnastamme on suorittanut KLT-kirjanpitäjä ja/tai PHT-palkanlaskijatutkinnon. Varmistamme asiantuntevan palvelumme ja tietojemme ajantasaisuuden säännöllisin koulutuksin. Huomioimme asiakkaittemme yksilölliset taloushallinnon tarpeet ja tuotamme taloushallinnon palvelut joko täysin sähköisessä muodossa tai perinteisesti paperimuodossa.

Jokaiselle asiakkaallemme on nimetty oma vastuuhenkilö. Palkanlaskennan olemme keskittäneet erilliselle palkanlaskentateamille.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Verotus ja arvonlisäverotus, Yhtiöoikeudelliset palvelut
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti