Azets Insight Oy

Azets Insight Oy Kuopio

Autamme yritystäsi menestymään. Olemme apunasi kaikissa taloushallinnon tehtävissä, yrityksesi talouden suunnittelussa, seurannassa, raportoinnissa ja ennustamisessa. Tarjoamme asiantuntevia neuvoja ja luotettavaa kumppanuutta. Oli yrityksesi minkä kokoinen tahansa, selkeät palvelumallimme takaavat, että saat meiltä juuri sinun liiketoimintaasi parhaiten tukevan palvelurytmin.

Sähköinen taloushallinto ja raportoinnin modernit työkalut ovat kätesi ulottuvilla. Tuotamme palvelun markkinoiden tehokkaimmilla ohjelmistoilla aitona pilvipalveluna, ja saat kaikki tarvitsemasi taloushallinnon osa-alueet samasta paikasta. Kun käytämme samaa järjestelmää, poistuvat päällekkäiset työvaiheet väliltämme ja yrityksenne talousprosessit tehostuvat.

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinto-, palkanlaskenta- ja HR-palvelujen sekä ohjelmistojen tarjoaja. Noin 3 000 asiantuntijaamme palvelee yli 20 000 yritysasiakasta 83 toimipisteestämme. Kehitämme ratkaisuja ja tarjoamme neuvontaa liiketoimintakriittisiin tehtäviin, jotta asiakkaamme voivat toimia nopeammin ja joustavammin sekä keskittyä ydinosaamiseensa. Azets tukee ja helpottaa yritysten kasvua. https://www.azets.fi/

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Konsultointi- ja talouspäällikköpalvelut, Advisory-palvelut
Palvelukielet: suomi