Fiscales Oy

Fiscales Oy on verotuksen, yhtiöoikeuden ja laskentatoimen alan kokonaisvaltaisia ratkaisuja yrityksille ja yksityisille henkilöille tarjoava asiantuntijaorganisaatio. Fiscales on kahden suomalaisen asiantuntijan omistama, asiakkaitaan hyvin palveleva yhtiö, jossa henkilökunnan hyvä koulutus ja monipuolinen kokemus yhdistyvät tehokkaalla tavalla vastaamaan asiakkaiden kulloisiakin tarpeita. Yrityksen omistajilla on yhteensä 50 vuoden kokemus taloushallinnon alalta. Pyrimme ymmärtämään kokonaisuuksia, painotamme liiketoiminnassamme proaktiivista konsultoivaa otetta, innovatiivisuutta ja vastuullisuutta.
Toimistomme sijaitsevat Helsingin keskustassa ja Turun Logomo Byråssa.

Toimimme myös osana Fondiaa, sen vero-osastona (www.fondia.fi). Tilintarkastuspalvelujamme tarjoaa valtakunnallinen Nexia Oy Tilintarkastusyhteisö (www.nexia.fi). Käytössämme on kansainväliset yhteydet Nexia International -verkostoon, joka toimii 105 maassa (www.nexia.com).
                                      KOTIMAINEN JA KOKEMUSTA OMAAVA - NEUVOMME!

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Arvonmääritys, Budjetointi, Asiakaskannattavuuslaskelmat, Budjettiseuranta, Controllerpalvelut, Etäkäyttöiset järjestelmät, Investointilaskelmat, Kannattavuuslaskelmat, Tilintarkastukset, Kansainväliset taloushallinnon palvelut, Yrityskaupat ja yritysjärjestelyt, Palkkahallinto, Liikkeenjohdon neuvonta, Lakimiespalvelut
Palvelukielet: suomi, englanti

Katuosoite: Lönnrotinkatu 5, 4.krs