AST-Accounting Services Tilimatic Oy

Accounting Services Tilimatic Oy - AST - on vuonna 1979 perustettu auktorisoitu tilitoimisto. Yhtenä alamme johtavista yrityksistä tarjoamme yrityksellesi kaikki taloushallinnon palvelut hyödyntäen uusinta teknologiaa yhden katon alta lähes 40 vuoden kokemuksella. Tarjoamme palveluitamme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Konsultoimme ja tuemme yritystäsi henkilöstö- ja palkkahallinnon tarpeissa. Voimme myös toimittaa yrityksellesi sopivat IT-ratkaisut sekä jatkuvan tuen.

Meillä on myös laaja kokemus Suomessa toimivien kansainvälisten tytäryhtiöiden ja sivuliikkeiden palvelemisesta.

Lue lisää yrityksestämme:

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Integroidut, helppokäyttöiset taloushallinnon järjestelmät, Kansainväliset taloushallinnon palvelut, verotuspalvelut, HR-palvelut, ICT-palvelut
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti

Katuosoite: Elielinaukio 5 B