Mikkelin Tilitoimisto Oy

Mikkelin Tilitoimisto Oy on yrittäjävetoinen ja yksilöllisesti palveleva tilitoimisto, jo vuodesta 1969! Ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee pieniä ja keskisuuria yrityksiä sekä muita kirjanpitovelvollisia tuottamalla taloushallinnon asiantuntijapalveluja.

Tavoitteenamme palveluiden tuottamisessa on yksilöllinen, asiakkaan tarpeet huomioon ottava toimintatapa. Käytössämme ovat tehokkaat taloushallinnon järejstelmät ja seuraamme jatkuvasti muuttuvaa alan lainsäädäntöä. Siten turvaamme asiakkaillemme yrityksen taloushallinnossa tarvittavan tietotaidon parhaalla mahdollisella tavalla.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Budjetointi, Budjettiseuranta, Etäkäyttöiset järjestelmät, assistenttipalvelut, Procountor-partneritilitoimisto, Yrityksen perustamiseen liittyvät palvelut, Controller-palvelut, Konsultointi- ja talouspäällikköpalvelut, yhtiömuodon muutokset
Palvelukielet: suomi, englanti

Katuosoite: Raatihuoneenkatu 1