TietoAkseli Oy

TietoAkseli - Auktorisoitu tilitoimistomme Oulussa toimii arvon asiantuntijanasi

Me TietoAkselissa huolehdimme yrityksesi taloushallinnosta huippuluokan ammattitaidolla. Sähköisen taloushallinnon edelläkävijänä autamme sinua ottamaan digitaalisuudesta tehot irti. Yhdistämme toimialan johtavan osaamisen sähköisen taloushallinnon teknologiaan ja henkilökohtaiseen palveluun.

Asiakkaanamme saat aina oman henkilökohtaisen asiakasvastaavan, joka palvelee päivittäisissä kysymyksissä. Taloushallinnon haltuunottopalvelumme on prosessina sujuva ja vaivaton. Teemme asiat pitkälti puolestasi.

Palvelumme mukautuu palvelutarpeisiisi ja yrityksesi elinkaaren kaikkiin vaiheisiin saumattomasti. Voit ulkoistaa meille vain kirjanpidon tekemisen tai koko taloushallinnon prosessin reskontria myöten. Taloushallinnon peruspalveluiden lisäksi saat meiltä kattavasti erilaisia liiketoimintaasi tukevia asiantuntijapalveluita.

Tietoa  TietoAkselista

• TietoAkseli on Suomen Taloushallintoliitto ry:n valvoma, auktorisoitu tilitoimisto. Osaamisemme, tietojärjestelmämme ja toimintatapamme ovat alan huippuluokkaa. Toimintamme on asianmukaisesti vastuuvakuutettu ja henkilöstömme taidot ovat aina ajan tasalla.
  • Laadunhallintajärjestelmämme on sertifioitu ISO 9001 -standardin mukaisesti. Panostamme asiakastyytyväisyyteen ja toimintamme jatkuvaan parantamiseen. Asiakkaanamme voit luottaa siihen, että toimintatapamme ovat tehokkaita ja asianmukaisia.
  • TietoAkseli on sähköisen taloushallinnon edelläkävijä. Olemme saavuttaneet Procountor Internationalin partneriohjelman korkeimman tason ja olemme myös virallinen Netvisor Premium Partner ja Lemonsoft- yhteistyökumppani. Toteutamme vaativatkin sähköisen taloushallinnon integraatiot ja käyttöönottoprojektit.

TietoAkseli Group

TietoAkseli Groupiin kuuluvat TietoAkseli Oy:n lisäksi yritysjärjestelyjen asiantuntijana toimiva  TietoAkseli Corporate Finance Oy sekä tilintarkastuspalveluiden erikoistunut TietoAkseli Audit Oy. Toimipisteemme sijaitsevat Jyväskylässä, Helsingissä, Mikkelissä, Oulussa, Tampereella, Pieksämäellä ja Ikaalisissa.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: kirjanpito- ja tilinpäätöspalvelut, palkanlaskenta- ja HR-palvelut, Sähköinen taloushallinto, raportointi ja talousohjaus, Controllerpalvelut, taloushallinnon asiantuntijapalvelut, kansainvälistymispalvelut, taloushallinnon kehittämispalvelut, verotuksen asiantuntijapalvelut, Yhtiöoikeudelliset palvelut, yritysjärjestelypalvelut., Tilintarkastuspalvelut
Palvelukielet: suomi, englanti

Katuosoite: Yrttipellontie 1 D