Uotila & Laine Oy

Olemme täyden palvelun tilitoimisto.

Asiakasrakenteemme vaihtelee pienistä ammatinharjoittajista pörssiyhtiöiden tytäryhtiöihin. Pienet yhtiöt tarvitsevat palveluidemme laajuutta ja huolenpitoamme. Isot asiakkaat arvostavat toimintavarmuuttamme ja joustavuuttamme. Kaikessa toiminnassamme korostuu laatu.

Hoidamme asiakkaidemme kirjanpidon, palkanlaskennan, laskutuksen, reskontran, tilinpäätöksen, saatavien perinnän (yhteistyöyritysten kanssa), maksuliikenteen sekä ilmoitusten lähetykset. Veroneuvonta on aina osa palvelua. Tämän lisäksi hoidamme harvinaisempia tehtäviä kuten sopimusten laatimiset, yrityskaupat, fuusiot, yritysten perustamiset ja purkamiset sekä muut yritysjärjestelyt.

Meidän valikoimaan kuuluu sähköiset palvelut; Procountor, Heeros, eTasku, Valueframe, ePalkat. Yhdessä räätälöimme asiakkaalle sopivimman ja edullisimman kokonaisuuden.

Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme laajan palveluvalikoiman, mutta yksilöllisen kohtelun. Joustamme, jotta asiakas saa tarvitsemaansa palvelua.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Sähköiset järjestelmät
Palvelukielet: suomi, englanti