Priima Yrityslaskenta Oy

Taloushallinto on parhaimmillaan liiketoimintalähtöistä asiakaspalvelua

Keskitymme yritysten talous-, palkka- ja henkilöstöhallintopalveluihin sekä liiketoiminnan neuvontapalveluihin. Suuntaamme palveluratkaisumme siten, että voit keskittyä täysillä liiketoimintaasi. Autamme sinua hallitsemaan yrityksesi taloutta ja kehittämään liiketoimintaasi.

Me Priimassa kuuntelemme asiakkaitamme ja ennakoimme asiakkaidemme tarpeita.

Priima Yrityslaskenta Oy palvelee asiakkaita koko maan laajuisesti.

Priima Yrityslaskenta on osa Rauhala Yhtiöt konsernia johon kuuluu lisäksemme OneWay Sanomanvälitys Oy. Rauhala Yhtiöt on suomalainen perheyritys, jonka liiketoiminta jakautuu kahteen toimialaan: Ohjelmistoratkaisuihin ja Teknologiapalveluihin. Priima Yrityslaskenta täydentää palvelujaan tarpeen mukaan konsernin muilla palveluilla.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Asiantuntijapalvelut: Controller, talouspäällikkö, HR-asiantuntija / Taloushallinnon prosessien kehtittäminen / Yhtiöoikeudelliset asiat / Yritysverotus, Liiketoiminnan neuvotapalvelut

Katuosoite: Taitotie 1
Postinumero: 63300