Azets Insight Oy

Azets Insight Oy Helsinki

Azets Insight Oy on auktorisoitu taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluyritys. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. Tilitoimistomme auttavat yrityksiä menestymään ympäri Suomen.

Tarjoamme sähköiset taloushallinnon palvelut kaiken kokoisille kotimaisille ja kansainvälisille yrityksille. Palvelutarjontaamme kuuluvat taloushallinnon toimialaratkaisut mm. seuraaville toimialoille: majoitusala, ravintola-ala, kiinteistösijoittajat ja -rahastot, terveydenhuolto- ja sosiaaliala, kaupan ala.

Pääset paikallisten tilitoimistoiden sivuille alla olevien linkkien kautta ja löydät lähimmän taloushallinnon asiantuntijasi. Voit olla asiakkaanamme paikkakunnasta ja paikasta riippumatta. Sähköinen taloushallinto ja uusimmat työkalut ovat palvelumme ytimessä. Paikallisen asiantuntemuksen lisäksi käytettävissänne on koko konsernin kansainvälinen osaaminen.

Helsinki Imatra Joensuu Jyväskylä Kuopio Lahti Lappeenranta Mikkeli Oulu Parikkala Raasepori Tampere Turku Varkaus Äänekoski

Azets-konserni on Pohjoismaiden johtava taloushallinto-, palkanlaskenta- ja HR-palvelujen sekä ohjelmistojen tarjoaja. Noin 3 000 asiantuntijaamme palvelee yli 20 000 yritysasiakasta 83 toimipisteestämme. Kehitämme ratkaisuja ja tarjoamme neuvontaa liiketoimintakriittisiin tehtäviin, jotta asiakkaamme voivat toimia nopeammin ja joustavammin sekä keskittyä ydinosaamiseensa. Azets tukee ja helpottaa yritysten kasvua. https://www.azets.fi/

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Konsultointi- ja talouspäällikköpalvelut, Advisory-palvelut, Liiketoiminnan mittarit, Budjetointi ja ennustaminen, raportointi