Kirjanpitotoimisto Mattila Oy

Me Kirjanpitotoimisto Mattilassa autamme yritystäsi menestymään tarjoamalla tehokkaita taloushallinnon ratkaisuja. Palveluihimme kuuluvat kaikki yritystoiminnassa tarvittavat taloushallinnon palvelut. Panostamme ystävälliseen, luottamukselliseen sekä asiakasräätälöityyn palveluun. Lisäksi yrityksemme tietojärjestelmät ovat alan huippua.

Yrityksemme päämäärä on palvella pirkanmaalaisia yrityksiä ja yhteisöjä asiantuntevasti ja tehokkaasti. Toimistomme sijaitsevat Kangasalla ja Tampereella. Olemme alan ammattilaisia erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten ja yhteisöjen taloudenhallinnassa. Hoidamme meille uskotut tehtävät ammattitaidolla ja huolellisesti. Ammattilaisuudesta osoituksena yrityksemme onkin Suomen Taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Sähköinen taloushallinto

Katuosoite: Myllystenpohjantie 2