Mattila Taloushallinto Oy

Me Mattila Taloushallinto Oy:ssä autamme yritystäsi menestymään tarjoamalla tehokkaita taloushallinnon ratkaisuja. Palveluihimme kuuluvat kaikki yritystoiminnassa tarvittavat taloushallinnon palvelut. Panostamme ystävälliseen, luottamukselliseen sekä asiakasräätälöityyn palveluun. Yrityksemme sähköiset taloushallintojärjestelmät ovat alan markkinajohtajia.

Yrityksemme päämäärä on palvella pirkanmaalaisia yrityksiä ja yhteisöjä asiantuntevasti ja tehokkaasti. Toimistomme sijaitsevat Kangasalla ja Tampereella. Olemme alan ammattilaisia erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten ja yhteisöjen taloudenhallinnassa. Hoidamme meille uskotut tehtävät ammattitaidolla ja huolellisesti. Ammattilaisuudesta osoituksena yrityksemme onkin Suomen Taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Sähköinen taloushallinto, Advisor/Liiketoiminnan kehittäjä palvelut, Netvisor-palvelut, Procountor-partneritilitoimisto, Procountor Solo tilitoimisto, Tilinpäätösanalyysi, Tilinpäätös- ja verosuunnittelu erityisasiantuntijapalveluina., Adminet tilitoimisto, Palkkahallinto, Yritysjärjestelyihin ja yhtiöoikeuteen liittyvä neuvontapalvelu., Tietojärjestelmähankinnat ja -integraatiot, Yritysjärjestelyt, Advisory-palvelut, Controller-palvelut
Palvelukielet: suomi

Katuosoite: Sarvijaakonkatu 5b