Aallon Helsinki Oy

Aallon Helsinki on yli 50 vuotta toiminut suomalainen perheyritys, joka on nykyään osa Aallon Group Oyj konsernia. Meille huippuluokkainen taloushallinto on sydämen asia ja toimimme edelleen perheyritys arvoilla, mutta ison konsernin hyödyt mukaanluettuna. Tuotamme oman taloutensa kehittämisestä ja säntillisestä hoitamisesta kiinnostuneille asiakkaille korkealaatuisia taloushallinnon ulkoistuspalveluita. Tilitoimistomme on yksi alan vanhimmista yrityksistä ja olemme koko historiamme ajan olleet keskeisessä roolissa kehittämässä kotimaisen taloushallinnon laatua ja luotettavuutta. Palveluidemme takeeksi meillä on laatujärjestelmä, joka koskee taloushallintopalveluiden tuottamista ja se täyttää SFS EN ISO 9001 -laatustandardin vaatimukset. Laatujärjestelmämme sertifioitiin alan ensimmäisenä vuonna 1996. Sertifioinnin ylläpitämiseksi toimintaamme kehitetään jatkuvasti ja laatujärjestelmän toimivuus auditoidaan vuosittain.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Reaaliaikainen Tietokonttori-palvelu, Sähköiset matkalaskupalvelut, Tositesiirto mobiililaitteilla, WebService-rajapinta myyntilaskutukseen, Yrityshallintopalvelut, Verosuunnittelu, Sukupolvenvaihdokset
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti, venäjä
Aallon Helsinki Oy