Greenstep Oy

Saako asiakas vaatia tilitoimistolta proaktiivista otetta, laadukasta toimintatapaa ja tukea oman yrityksensä talousohjaukseen? Entä voisiko tilitoimiston tarjoama palvelu kattaa pidemmän osan taloushallinnon arvoketjua? Voisiko näin tärkeän ja yrityksen johdolle välttämättömän osan kokonaan ulkoistaa?

Kyllä saa ja kyllä voi! Näin ajatteli Tore Teir vuonna 2010 perustaessaan Greenstep Oy:n, taloushallinnon konsultointiyhtiön, joka sittemmin on levittäytynyt Espoosta ympäri Suomea kovan kasvun siivittämänä. Myös koko ala on ollut kasvussa ainakin vuodesta 2000 alkaen. Greenstep Oy:n kantavana ideana on tarjota pk-sektorin yrityksille pörssiyhtiötasoiset rahkeet taloushallinnon tarpeiden hoitamiseksi.

Palveluvalikoimaan kuuluvat mm. CFO/Controller-palvelut, tilitoimistopalvelut, HR-palvelut, arvonmääritykset, rahoituksen järjestäminen ja konsultointi.

Me Greenstepillä pyrimme olemaan proaktiivisia johdon sparraajia tuoden koko organisaatiomme tietämyksen pienenkin asiakkaan hyödyksi. Näin tuotamme lisäarvoa asiakkaalle verrattuna perinteiseen tilitoimistopalveluun, jossa raportointi tarkoittaa tulos- ja taseajoja kerran kuukaudessa tai jopa harvemmin.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Arvonmääritys, Controllerpalvelut, HR-palvelut, Kassavirtaennusteet, Yritysjärjestelyt, Fiva-raportointi, Konserniraportointi
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti

Katuosoite: Joukahaisenkatu 1, 6.krs