Karvian Yrityspalvelu Oy

Karvian Yrityspalvelu Oy (Yrityspalvelu ITU) tarjoaa taloushallinnon asiantuntijapalveluita yrityksen kaikkiin vaiheisiin. Sähköinen järjestelmä ja prosessit, palvelun laadun kehittäminen ja ylläpito sekä kattava ja kantaaottava perusraportointi tuottavat asiakkaan liiketoimintaan lisäarvoa. Me palvelemme henkilökohtaisesti, joustavasti, luotettavasti ja asiakaslähtöisesti.

Hoidamme peruskirjanpitoja ja taloushallinnon kokonaisulkoistuksia sekä kaikkea siltä väliltä. Palvelukokonaisuus räätälöidään aina asiakaskohtaisesti. Työnjako voidaan sopia joustavasti tilitoimiston ja asiakkaan kesken, ja asiakas saa halutessaan käyttöönsä Yrityspalvelun järjestelmän sovellusvuokraamalla. Töitä voidaan tehdä myös asiakkaan toimitiloissa ja järjestelmällä.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti

Katuosoite: Tyyni Tuulion katu 1