Lakeus Tilitoimisto Oy

Lakeus Tilitoimisto Oy on perustettu keväällä 2014 yrittäjien ideasta saada parempaa ja kustannustehokkaampaa palvelua Seinäjoelle. Seinäjoella ollaan, mutta asiakkaita meillä on ympäri Suomen. Ehkä se on juuri meidän ystävällinen ja raikas palvelu, joka on tuonut meille asiakkaita pääkaupunkiseudulta Rovaniemelle saakka.

Ihan uusia tekijöitä me emme täällä kuitenkaan ole, vaikka yritys on vielä nuori. Yhteensä meillä on yli 20 vuotta kokemusta taloushallintotyöstä – mappikauden vaikutteita emme kuitenkaan haalineet.

Toimintaperiaatteemme on: Ajallaan, paikallaan ja autettuna.

Ajallaan tarkoittaa, että kaikki taloushallinnon raportit, erilaiset ilmoitukset ja muut lappuset ovat aina oikeaan aikaan tehtynä – mieluummin hiukan etukäteen.

Paikallaan, tarkoittaa meille sitä, että jokainen kirjaus on oikeasti tehty kirjanpitoon oikein, jokainen kuitti ja lappunen löytyvät aina.

Autettuna – se on sitä, että yrittäjiä ei koskaan jätetä pulaan, vaan aina autetaan ja neuvotaan hymyssä suin ja hyvällä tuulella.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Palvelukielet: suomi, englanti

Katuosoite: Tuottajankuja 1 A 3