TilisanomatLIVE-arkisto

Tilauksen tila
Ei liittynyt
Maksullinen verkkokurssi, myynti verkkokaupan kautta
Aloita
Tämä verkkokoulutus on tällä hetkellä suljettu

TilisanomatLIVE -arkistosta löydät vuosien 2018-2022 tallenteet. 2023 ja 2024 tallenteet löytyvät omina koulutuksina.

Tilisanomat-lehden yhteen tai useampaan ajankohtaiseen artikkeliin tai ajankohtaiseen aiheeseen perustuvan koulutuksen avulla syvennät ja laajennat osaamistasi artikkelin problematiikkaan liittyvissä kysymyksissä.

TilisanomatLIVE on webinaarilähetys, jossa artikkelin kirjoittaja täydentää aihettaan muun muassa käytännönläheisillä case-esimerkeillä tai porautumalla aiheeseen vielä yksityiskohtaisemmin. Lähetyksessä kuulet myös  aina tämän hetken tärkeimmät aiheet.

Yhden lähetyksen kesto on noin 2 tuntia. Lähetys järjestetään kuusi kertaa vuodessa heti Tilisanomat-lehden ilmestymisen jälkeen. Syvennät osaamistasi helposti ja kätevästi, voit osallistua koulutukseen omalta koneeltasi vaikka kotisohvallasi istuen. Jos et pääse seuraamaan suoraa lähetystä, voit katsoa sen myös jälkikäteen tallenteena.

Seuraavat TilisanomatLIVE-lähetykset

Tallenne julkaistaan oppimisympäristössä muutama päivä webinaarilähetyksen jälkeen.

• tiistai 19.03.24, klo 9–11.30
  • tiistai 21.05.24, klo 9–11.30