Tilaa tuotteita

Tuotetilaukset osoitteeseen

tilaukset [at] taloushallintoliitto.fi  tai puhelimitse 09 6850 570.

KLT-TENTTIJULKAISU. Aiotko osallistua KLT-tenttiin? Valmentaudu edellisten vuosien KLT-tenttikysymyksillä ja mallivastauksilla.
Ilmoita tilauksesi yhteydessä, minkä vuoden tenttijulkaisun haluat tilata. Toimituskulut lisätään hintaan.

• 2016 UUSI, Ilmestynyt tammikuussa 2017! Hinta 22 €  (ei arvonlisäveroa)
  • Vuodet 2012-2015  Hinta 22 € / vuosi  (ei arvonlisäveroa)
  • Vuosi 2011  Hinta 21 € / vuosi  (ei arvonlisäveroa)
  • Vuodet 2007-2010  Hinta 10 € / vuosi  (ei arvonlisäveroa)

HYVÄ TILINPÄÄTÖSTAPA pienille yrityksille. Kattava ja käytännönläheinen käsikirja tilinpäättäjälle. Painos on loppu.
Uudistetun painoksen arvioitu valmistumisaika on syksyllä 2017. Kirjaa ei voi tällä hetkellä tilata.

PIENEN OSAKEYHTIÖN ESIMERKKITILINPÄÄTÖS. Painos on loppu.
Uuden  painoksen arvioitu valmistumisaika on toukokuussa 2017. Tilaa kirja nyt, saat sen toukokuussa.

Korvaamaton työkalu tilinpäätöksen laatimisessa. Julkaisu sisältää uudistetun kirjanpitolain mukaisen kuvitteellisen Malliyritys Oy:n tilinpäätöksen. Malli on rakennettu siten, että tuloslaskelma ja tase on laadittu mahdollisimman laajoina. Liitetiedot esitetään sekä olettamasäännöksiä noudattaen että niitä noudattamatta, jolloin kaikista asetukseen liittyvistä liitetietovaatimuksista on esimerkki.

SUMMA Vain jäsenille. Työkalu Taloushallintoliiton jäsenille asiakastiedotukseen. Asiakaslehti Summa ilmestyy sekä painettuna että
virtuaalilehtenä kolme kertaa vuodessa. Lehden ilmestymisen lomassa välitetään tärkeät ajankohtaisasiat Summa-uutiskirjeellä.
Hinta: Tiedustele hintaa osoitteesta riikka.hirsimaki [at] taloushallintoliitto.fi (subject: Summa%20tiedustelu) tai puh. 09 6850 5721. Painetun lehden tilaushinta perustuu
tilauseriin (lehtinippuihin) ja virtuaalilehden tilaushinta jäsentoimiston henkilöstömäärään.

TILITOIMISTOSSA -lehti on tilitoimistojen oma lehti, joka jakaa osaamista ja kertoo tilitoimistoalan asioista mielenkiintoisesti.
Hinta               48,40 € (sis. alv 10 %) / vuosi kestotilauksena. Sisältää 5 numeroa.
Hinta jäsenille 33 € (sis. alv 10 %) Yksi lehtitilaus sisältyy liiton jäsenyyteen.

TUOTTEISTAJAN OPAS taloushallinnon asiantuntijalle. Ensimmäinen suomenkielinen opaskirja tuotteistamisesta tilitoimistoalalle.
Kirjoittaja tuotteistusasiantuntija Antti Apunen.  Toimituskulut lisätään hintaan.
Hinta               27 € (sis. alv 10 %)
Hinta jäsenille 16 € (sis. alv 10 %)

MAPPIKASSI Vain jäsenille. Mittatilaustyönä neljälle mapille teetetty harmaa/vihreä kassi. Molemmissa päädyissä vetoketjutaskut.
Kassin päällä on läpinäkyvä tasku käyntikortille.
Hinta  1–9 kpl   18 €/kpl + alv 24 %. Yli 10 kpl   15 €/kpl + alv 24 %

PAPERIKASSI Vain jäsenille. Taloushallintoliiton raikas vihreä-valkoinen kassi, jossa tekstipainatus Auktorisoitu asiantuntija palveluksessasi.
Koko:

• korkeus 40 cm
  • syvyys 17 cm
  • leveys 32 cm.

Hinta 0,60 € + alv 24 % = 0,74 €/kpl. Minimi tilausmäärä 25 kpl.
Kun tilaat koko laatikollisen eli 200 kpl, saat hinnasta pois 20 %. Hinta 96 € + alv 24 % = 119,04 €.

BANDEROLLI SOMISTUKSEENVain jäsenille. Hinta 15 €/kpl, ei arvonlisäveroa (Hinta sisältää toimituskulut).

KLT-RINTAMERKKI Vain KLT:lle. Onko KLT-merkkisi aina siinä toisessa takissa? Tilaa merkkejä lisää ja laita useamman jakun liepeeseen.
Hinta 20 €/5 kpl, ei arvonlisäveroa. Merkit myydään viiden kappaleen nipuissa.

Tuotetilaukset osoitteeseen

tilaukset [at] taloushallintoliitto.fi  tai puhelimitse 09 6850 570.