Ohjeet PHT-ylläpitoraportointiin
PHT-ylläpitoraportointi lähetetään kolmen vuoden välein raportointikauden lopussa. Seuraavana raportointivuorossa (kaudelta 2020–2022) olevien PHT-raportit lähetetään 1.12.2022 – 1.2.2023.
- Kirjaudu raportointisivulle sähköpostiviestillä saamillasi tunnuksilla tästä.
Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata itsellesi kertakirjautumislinkin kirjautumissivulla Unohtuiko salasana? -linkin kautta. - Tarkasta tietosi. Jos tietosi kaipaavat päivitystä:
- Paina tietojenmuokkauspainiketta.
Tietosi aukeavat uuteen välilehteen. - Päivitä tietosi.
- Tallenna muutokset.
- Sulje selainikkuna ja palaa raportointisivulle.
Tiedot päivittyvät raportointisivulle viiveellä. Voit siirtyä seuraavaan raportoinnin vaiheeseen ja tarkistaa tietojen päivittymisen hieman myöhemmin.
- Paina tietojenmuokkauspainiketta.
- Täytä koulutusraportti
- Lisää tiedot taloushallinnon koulutuksista, joihin olet osallistunut.
- Jos haluat, voit perustella valitsemaasi ylläpitokoulutusta Perustelut ylläpitokoulutukselle -kohdassa.
Raportointisivulla ovat valmiina ne Taloushallintoliiton koulutukset, joihin olet raportointikaudella osallistunut. Koulutustodistuksia ei tarvitse liittää raportoinnin yhteyteen.
- Täytä työtehtäväraportti:
- Lisää tiedot tämänhetkisistä työtehtävistäsi.
- Jos olet ollut poissa työtehtävistäsi raportointikauden aikana, lisää tieto Lisäselvitys työtilanteesta Pätevyyslautakunnalle -kohtaan.
Syy poissaololle voi olla esimerkiksi perhevapaa, opintovapaa tai sairaus. Ajalta, jolloin olet ollut poissa työelämästä, ei vaadita ylläpitokoulutusta. - Napsauta Tallenna tiedot.
- Tarkista lisäämäsi tiedot ja lähetä valmis PHT-ylläpitoraporttisi napsauttamalla Lähetä ylläpitoraportti.
Voit myöhemmin täydentää tietojasi raportointisivulla. Käsittelemme ylläpitoraportit saapumisjärjestyksessä. Jos raportissasi on puutteita, olemme sinuun yhteydessä.
Mikäli olet luopumassa PHT-ylläpidosta, ilmoita siitä viestillä osoitteeseen pht@taloushallintoliitto.fi.