Tarjoan Työmaarekisteripalvelut tilitoimistopalveluna

Haluatko tarjota Työmaarekisteripalvelua asiakkaillesi?

Ilmoittaudu mukaan Veronumero.fi-palvelun Työmaarekisteripalveluiden tilitoimistopartneriksi ja tarjoa tätä palvelua myös asiakkaillesi.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköpostilla yhteystietosi, y-tunnus ja tilitoimiston nimi osoitteeseen Kati.Stenman [at] taloushallintoliitto.fi.

Taloushallintoliitto välittää tämän tiedon Suomen Tilaajavastuu Oy:lle, joka ottaa yhteyttä tilitoimistoon virallisen Työmaarekisteri-palvelun jälleenmyyntisopimuksen solmimiseksi.

Kun Työmaarekisterin jälleenmyyntisopimus on allekirjoitettu ja tilitoimisto on rekisteröity Luotettava Kumppani -ohjelmaan, rekisteröity tilitoimistopartneri voi välittää palvelusopimuksen omille asiakasyrityksilleen. Tilitoimiston asiakas tekee Tilaajavastuun kanssa sopimuksen, jonka perusteella työmaarekisterin käyttäjätunnukset aktivoidaan. Sopimuksessa olevan tunnisteen avulla yksilöidään minkä jälleenmyyntipartnerin (eli tilitoimiston) kautta sopimus on tullut, jotta asiakas saa alennuksen.

Tilaajavastuu ottaa siis seuraavaksi yhteyttä tilitoimistoon ja antaa lisäohjeita.