Hintaedut jäsenille

Muista mainita liiton jäsenyys, kun tilaat palveluja.

1. Luotettava Kumppani:

Luotettava Kumppani -ohjelma hoitaa toimittajan ja urakoitsijan puolesta tilaajavastuulain edellyttämien tietojen noutamisen eri rekistereistä ja pitää tiedot aina ajan tasalla. Tilaajan selvitysvelvollisuus ja vastuu ulkopuolista työvoimaa käytettäessä on määritelty tilaajavastuulaissa (1233/06). Lakia on sovellettu mm. julkisella sektorilla, rakennus- ja kiinteistöalalla, majoitus- ja ravitsemusalalla sekä kuljetusalalla. Laki edellyttää alojen toimijoilta jatkuvaa raportointia. Asiakirjat täytyy hankkia eri rekistereistä ja muistaa toimittaa ajallaan työn tilaajalle.

TAL:n jäsenet saavat 20% alennusta Luotettava Kumppani –palvelun vuosimaksusta.

2. Valvoja:
Valvoja-palvelu on tilaajavastuulain noudattamista ja seurantaa helpottava työkalu eri kokoisten organisaatioiden käyttöön yrityksen koosta tai toimialasta riippumatta. Palveluun lisätään yrityksen kaikki tilaajavastuulain piiriin kuuluvat toimittajat ja alihankkijat, joiden tietoja halutaan tarkistaa ja seurata. Ajantasaiset, tilaajavastuulain mukaiset tiedot on saatavilla Tilaajavastuu.fi Luotettava Kumppani –ohjelmaan liittyneiltä yrityksiltä ja mikäli tiedoissa havaitaan puutteita, ilmoitetaan siitä sähköpostitse vastuuhenkilölle. Palvelu päivittää automaattisesti uuden Tilaajavastuu.fi-yritysraportin, kun toimittajan tiedoissa tapahtuu muutoksia, ja raporttihistoria päivittyy lisäämispäivämäärästä lähtien ja on tarkasteltavissa myöhemmin esimerkiksi tarkastuksen yhteydessä. Tietoja ei täten tarvitse tarkistaa manuaalisesti, vaan kaikki tiedot löytyvät sähköisesti, kunhan yritys on lisätty Valvoja-palveluun ennen sopimuksen allekirjoitushetkeä.

TAL:n jäsenet saavat Valvoja-palvelun 2 vuotta maksutta.

3. Veronumero.fi
Tällä hetkellä Veronumero.fi on maksuton palvelu työntekijöiden veronumerojen ilmoittamiseksi. TAL:n jäsenet saavat Veronumero.fi –palveluista 15% alennusta urakkaraportoinnista sekä henkilöraportoinnista.

Mikäli auktorisoitu tilitoimisto ilmoittautuu Työmaarekisteripalvelun tarjoajaksi, asiakasyritys saa myös Veronumero.fi-palveluista 15 % alennuksen.  Asiakasyritys saa alennuksen vain mikäli 1) yrityksen valtuuttaman tilitoimistohenkilön työnantaja on auktorisoitu tilitoimisto ja 2) liittynyt Luotettava Kumppani-ohjelmaan ja 3) tilitoimiston nimi löytyy Veronumero.fi-sivulta tilitoimistopalvelujen tarjoajien listasta.

Tilitoimistokumppanit

Jos haluat olla mukana Tilaajavastuun verkkosivulla julkisena tilitoimistopalveluja tarjoavana yhteistyökumppanina, ota yhteyttä Kati.Stenman [at] taloushallintoliitto.fi.