Alan muutos - uusi taloushallinto

Taloushallinnon toimiala on murroksessa. Uudet digitaaliset työvälineet ja prosessit helpottavat alan siirtymistä perinteisestä kirjanpidosta asiantuntijapalveluihin ja yrittäjän talouden neuvonantajaksi. Alalle on tulossa uusia työvälineitä, jotka mahdollistavat uudenlaisen neuvonta- ja palveluliiketoiminnan, mikä vaatii uudenlaista osaamista. Tälle sivulle olemme koonneet muutokseen liittyvää aineistoa ja muutoksen tukimateriaalia tilitoimistoille.

Esityksiä, videoita:

Koulutusta:

• Business Advisor, 22.1.2016 alkaen. Valmennusohjelma, jonka aikana osallistujat tuotteistavat ja vievät käytäntöön uusia asiantuntijapalveluihin liittyviä ratkaisuja asiakkaille sekä kehittävät nykyisiä palveluita vastaamaan paremmin asiakkaidensa tarpeita. Valmennuksen myötä suoritetaan näyttötutkintona arvostettu Yritysneuvojan erikoisammattitutkinto.
  • Uudistunut kirjanpitolaki -verkkokurssilla kirjanpito ja tilinpäätökset käydään läpi uudistuneen kirjanpitolain säädösten mukaisesti.
  • Kansainvälisen kaupan arvonlisäverotus käytännössä -verkkokoulutus, kurssin avulla syvennät kansainvälisen kaupan arvonlisäverotuksen osaamistasi.