Ohjeita PHT-raportointiin

PHT-ylläpitoraportointi lähetetään kolmen vuoden välein, raportointikauden lopussa. Seuraavana raportointivuorossa (kaudelta 2019–2021) olevien PHT-raportit lähetetään 1.12.2021–1.2.2022.

Kirjaudu raportointisivulle sähköpostiviestillä saamillasi tunnuksilla osoitteessa
https://raportointi.taloushallintoliitto.fi/

1. Tarkasta ja täydennä omat tietosi
Jos haluat päivittää tai täydentää tietojasi, paina muokkauspainiketta. Linkki avataan uuteen ikkunaan/välilehteen. Kun olet päivittänyt tiedot (ja tallentanut muutokset), sulje selainikkuna ja palaa takaisin PHT-raportointisivulle. Päivitetyt tiedot näkyvät viiveellä raportointisivulla.

2. Täydennä koulutusraportti
Raportointisivulla ovat valmiina ne Taloushallintoliiton koulutukset, joihin olet raportointikaudella osallistunut. Lisää tiedot muista taloushallinnon koulutuksista, joihin olet osallistunut.

3. Täydennä työtehtäväraportti
Lisää tiedot tämänhetkisistä työtehtävistä ja muista tallentaa työtehtäväraportti "Tallenna tiedot" -painikkeella.

Jos olet ollut poissa työtehtävistä raportointikauden aikana (syynä esim. perhevapaa, opintovapaa, sairaus), lisää tieto työtehtäväraportin "Lisäselvitys työtilanteesta Pätevyyslautakunnalle" -kohtaan. Ajalta, jolloin PHT-asiantuntija on poissa työelämästä, ei vaadita ylläpitokoulutusta.

4. Lähetä PHT-raportti
Tarkista täydentämäsi tiedot ja lähetä valmis PHT-raportti painamalla "Lähetä ylläpitoraportti" -painiketta. Voit myös tulostaa itsellesi yhteenvedon ylläpitoraportoinnista.
Koulutustodistuksia ei tarvitse liittää raportoinnin yhteyteen.

Voit käydä täydentämässä tietojasi useita kertoja sivulla. Käsittelemme ylläpitoraportit saapumisjärjestyksessä. Jos raportissasi on puutteita, olemme sinuun yhteydessä.

Mikäli olet luopumassa PHT-ylläpidosta, ilmoita siitä viestillä osoitteeseen pht [at] taloushallintoliitto.fi.

Lisätietoja:
Mirka Marttunen
puh. 040 848 3526
pht [at] taloushallintoliitto.fi