PHT-asiantuntijan edut ja tarjoukset

Palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntija hyötyy PHT-pätevyydestään monin tavoin – tutkinnon suorittaminen on alalla tunnistettu ja arvostettu merkki ammattitaidosta ja se näkyy myös PHT-asiantuntijoiden työtehtävissä ja palkkatasossa. PHT-pätevyydellä tuot oman osaamisesi näkyväksi ja osoitat, että panostat tietotaitosi kartuttamiseen ja päivittämiseen. Yrityksen palkkalistoilla PHT tuo kilpailuetua ja näyttää, että palkkahallinnon osaaminen on todistetusti ajan tasalla. Näiden hyötyjen lisäksi PHT-asiantuntijoille on olemassa myös henkilökohtaisia etuja ja tarjouksia.

PHT-asiantuntijan edut ja tarjoukset

Taloushallintoliitto

• Alennukset Taloushallintoliiton koulutuksista. Koulutustarjontaan voit tutustua täällä.

Alma Talent

Tilaamalla Alma Talentin Fokus-teokset Ennakkoperintä ja Palkkahallinto saat käyttöösi omat, henkilökohtaiset tunnukset sähköisiin teoksiin, joista löydät kaiken oleellisen ammattitiedon osaamisesi jatkuvaan ylläpitoon. PHT-asiantuntija saaa käyttöoikeuden 25%:n alennuksella hintaan 353,10 € / 12 kk, sis. alv 10 % (norm. 470,80 € sis. alv 10%). Lisätietoa Alma Talentin sivuilta.