Taloushallintoliiton sopimuskone

Tee sopimus Taloushallintoliiton sopimuskoneella. Mallisopimukseen kuuluu TAL2018 sopimuspaketti yleisine sopimusehtoineen ja sopimus henkilötietojen käsittelystä, jonka voit tehdä joko osana pakettia tai erikseen. Sopiminen Taloushallintoliiton sopimuskoneella on jäsenille jäsenyyteen sisältyvä palvelu tai sen voit ostaa edulliseen 69 euron hintaan.

Sopimuksen voi tehdä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Sopimuskonepalvelu on suomenkielinen. Sopimuksemme teknisen toteuttajan (Koho Sales Oy) kanssa takaa, että sopimukset säilyvät palveluntarjoajan järjestelmässä. Rekisteröitynyt taho omistaa omat sopimuksensa, niiden tietoja ei saa mikään toinen osapuoli.

Taloushallintoliiton sopimuskoneessa voit muokata palveluerittelyitä omaan tarjontaan sopivaksi lisäämällä tai piilottamalla palveluita.

Aloita käyttö rekisteröitymällä käyttäjäksi. Laskutamme tilauksen rekisteröitymisten perusteella jälkikäteen.

Taloushallintoliiton sopimuskoneen hinta on 69€ + alv / tilauskausi*

*tilauskaudet 1.1.-31.12. / 1.4.-31.3. / 1.7.-30.6. / 1.10.-30.9. Tilaus jatkuu kestotilauksena tilauskausittain vuosimaksullisena palveluna, ellei sitä irtisanota edellisen tilauskauden loppuun mennessä.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Kysy tilitoimiston ja asiakkaan välisestä sopimisesta: eeva.lyytinen@taloushallintoliitto.fi, ja Taloushallintoliiton sopimuskoneen teknisestä käyttämisestä ja sähköisestä allekirjoittamisesta: asiakaspalvelu@kohosales.com.