Taloushallintoliiton yhteistyökumppanuus

Taloushallintoalaa palvelevat yritykset voivat hakea Taloushallintoliiton yhteistyöjäsenyyttä. Yhteistyöjäsenillemme tarjoamme muun muassa näkyvyyttä tapahtumissamme, koulutuksissamme ja julkaisuissamme sekä mahdollisuuden verkostoitua jäsenyrityksien sekä muiden kumppaneidemme kanssa.
Kuvassa viljapelto

Palveletko taloushallintoalalla toimivia yrityksiä tai asiantuntijoita? Haluatko tavata liiketoiminnallesi tärkeitä henkilöitä? Ajattele, mitä mahdollisuuksia tuhansien taloushallinnon ammattilaisten joukko voi tarkoittaa yrityksellesi.

Taloushallintoalaa palvelevat yritykset voivat hakea Taloushallintoliiton yhteistyöjäsenyyttä. Yhteistyöjäsenillemme tarjoamme muun muassa näkyvyyttä verkkosivuillamme, viestinnässämme, seminaareissamme ja koulutuksissamme, sekä mahdollisuuden verkostoitua alan tekijöiden, jäsenyritysten päättäjien ja muiden kumppaneiden kanssa.

Hae yhteistyöjäseneksi

Voit hakea yhteistyöjäsenyyttä myös lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen sähköpostitse osoitteeseen kati.stenman@taloushallintoliitto.fi. Kirjoita viestiin:

• Lyhyt kuvaus yrityksestä ja liiketoiminnasta
  • Yhteyshenkilön tai -henkilöiden yhteystiedot
  • Kuvaus siitä, mitä odotat yhteistyöltä

Yhteistyöjäsenyyden hinta kaudella 1.7.2023–30.6.2024

Yhteistyöjäsenen vuosittainen jäsenmaksu perustuu yrityksen henkilömäärään.

• 1–5 henkilön yritys: 1 000 e (alv 0%) / vuosi
  • 6–25 henkilön yritys: 2 500 e (alv 0%) / vuosi