Muut hintaedut

Liiton jäsenet tarjoavat muille jäsenille:

Fiscales:

Fiscales Oy tarjoaa kokemusta ja asiantuntemusta tilitoimistoasiakkaiden tilintarkastuspalveluissa. Tilintarkastuksella turvaa sekä asiakkaalle että tilitoimistolle. Taloushallintoliiton jäsentilitoimiston asiakkaille 10 % alennus.

Lisätietoja: KHT Erja Valtare, HTM Kirsi Patrikainen ja KLT Jaana Toivonen, puh. 020 7205 480 tai etunimi.sukunimi [at] fiscales.fi. Lönnrotinkatu 5, 00120 Helsinki ja Maariankatu 6, 20100 Turku, www.fiscales.fi

Muita tarjouksia:

Hotelzon Finland Oy:

Hotelzon tarjoaa liiton jäsenyritysten käyttöön hotelli- ja kokousvarauskanavan, jonka avulla voi säästää matkakuluissa ja yksinkertaistaa varausprosessia. Hotelzon vertaa 16 eri varauskanavaa (yhteensä yli 250 000 hotellia) ja tarjoaa yrityksellesi parasta hintaa ja laatua järjestelmän kautta, ilman että ohjaudut ulkopuolisten palveluntarjoajien sivuille. Palvelu on käytettävissä ympäri vuorokauden ja se on helppo integroida yrityksesi käyttämiin raportointijärjestelmiin.

Edut

Keskitetty varausjärjestelmä ja kattava raportointi ostoistasi
- 20 % vuotuiset säästöt hotellikuluihin
Taloushallintoliiton sopimushinnat varausjärjestelmään, kauttamme saatavilla myös kaikki muut avoinna olevat hinnat sekä Hotelzonin neuvottelemat sopimushinnat
Räätälöity varausjärjestelmä yrityksesi tarpeiden mukaisesti

Lisätiedot: Mikko Korppi, mikko.korppi [at] hotelzon.fi, puh. 050 599 9208 tai  Henna Tuominen, henna.tuominen [at] hotelzon.fi, puh. 050 599 5378

Fonecta:

Liiton jäsenillä on mahdollisuus osallistua Fonectan puhelinluettelossa Keltaisilla Sivuilla julkaistavaan auktorisoitujen tilitoimistojen yhteisilmoitukseen. Toimistojen kontaktointi tapahtuu Fonectan alueellisen myyntiorganisaation toimesta. Fonectan yhteyshenkilö: Ulla Ihalempiä, ulla.ihalempia [at] fonecta.com.