Jäsenyyden hyödyt

Taloushallintoliiton jäsen on alan auktorisoitu ammattilainen.

Jäsenyydestä hyötyä ja tukea taloushallinnon arkeen

Taloushallinnon auktorisointi on kilpailutekijä, joka vauhdittaa yrityksesi kasvua ja menestystä. Jäsenenä olet osa aktiivista yhteisöä, joka vaikuttaa siihen, miltä talous- ja henkilöstöhallinnon tulevaisuus näyttää. Verkostossamme on laaja joukko alan yrityksiä ja asiantuntijoita tilitoimistoista ohjelmistotaloihin ja oppilaitoksiin. Pääset mukaan kehittämään alan tärkeitä tutkintoja ja nostamaan alan houkuttelevuutta. Voit luottaa siihen, että valvomme puolestasi sinun ja koko taloushallintoalan etuja.

Auktorisointi

Auktorisointi antaa sinulle ja yrityksellesi hyvän pohjan pyörittää päivittäistä toimintaa.

Voit sen avulla tarjota entistä laadukkaampia talous- ja henkilöstöhallinnon palveluja asiakkaallesi.

Profiloidut todistetusti luotettavana taloushallinnon palveluntarjoajana.

Hintaedut

Taloushallintoliiton jäsenenä saat useita, rahanarvoisia etuja.

Koulutustarjontamme on laaja.

Saat alan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa, parhailta asiantuntijoilta.

Verkosto

Verkostossamme on laaja joukko alan yrityksiä ja asiantuntijoita tilitoimistoista ja palvelukeskuksista sekä viranomaisia ja ohjelmistotoimittajia.

Saat suorat kontaktit myös alan oppilaitoksiin ja opiskelijoihin ympäri Suomen.

Jäsenneuvonta
Taloushallintoliitto tarjoaa jäsenilleen maksutonta neuvontapalvelua kirjanpito-, palkkahallinto- ja verotusasioissa sekä sopimusasioissa.
Kuva megafonista
Jäsenten asiakasviestintä
Taloushallinnon palveluyritys viestittää omille asiakkailleen muun muassa olennaisista taloushallinnon lainsäädäntömuutoksista ja aikatauluista. Tarjoamme jäsenillemme tätä varten helpon työkalun ja palvelun.
Taloushallinnon tutkimukset
Toteutamme säännöllisesti jäseniä ja alaa kiinnostavia kyselyitä ja tutkimuksia osana edunvalvontaamme.

Kuka voi liittyä jäseneksi?

Voit hakea jäsenyyttä, jos talous- ja henkilöstöhallinnon palveluja tarjoava yrityksesi on vakavarainen ja sillä on alan osaamista kuten KLT- ja PHT-tutkinnot. Liiton yhteistyöjäsenyyttä voivat hakea myös alan oppilaitokset sekä esimerkiksi yritysten talousosastot.

Mitä jäsenyys maksaa?

Vuosimaksu riippuu jäsenyrityksen koosta eli liikevaihdosta ja henkilöstön määrästä. Jäsenmaksuun kuuluu monia alennuksia ja etuja.