Jäsenraportointi 2017

Uudistettu jäsenraportointi toteutetaan kesällä 2017. Kaikki Taloushallintoliiton jäsentoimistot antavat jäsenraportin osana auktorisoinnin ylläpitoa.

Jäsenraporttiin vastaa jäsentoimipaikan vastuuhenkilö. Jäsenraportointi alkaa juhannusviikolla ja loppuu 31.8.2017.

Tarkastuslautakunta uusii raportin perusteella jäsentoimipaikan auktorisoinnin vuosille 2018 ja 2019.

Jäsenlaskutus kaudelle 1.7.2017-30.6.2018 perustuu raportoinnissa ilmoitettuun henkilömäärään ja liikevaihtoon. Raporttia käytetään myös tilitoimistotarkastuksen taustatietoina.

Jäsenraporttia koskeviin kysymyksiin ja yhteydenottopyyntöihin vastaavat Eeva Lyytinen ja Kati Stenman sähköpostilla jasentutkimus [at] taloushallintoliitto.fi.

Huomaa muutokset edellisiltä vuosilta

RAPORTTI TÄYTETÄÄN NETISSÄ

Raportointi toteutetaan nettisovelluksella. Tiedot lähtevät liittoon vasta kun viimeisellä sivulla painat "Lähetä vastaukset". Voit myös käydä tämän jälkeen katsomassa omia vastauksiasi.

Omiin vastauksiin voi palata omasta vastauslinkistä. Yhteenvetotiedot ja oma raportti toimitetaan myöhemmin syksyllä.

KYSYMYKSIÄ ON VÄHENNETTY JA JÄSENTUTKIMUSTA EI TOTEUTETA

Raportointi sisältää vain auktorisoinnin ylläpitovalvonnalle olennaisia kysymyksiä. Kuitenkin tilitoimiston kokonaisasiakasmäärä, kirjanpitoasiakkaiden kokonaisliikevaihto ja kokonaispalkkapussien määrä kysytään, koska ne ovat erittäin tärkeitä liiton vaikuttavuuden taustatietoja sen jäsenien eteen tekemässä edunvalvontatyössä.

HENKILÖSTÖKYSELYÄ EI TOTEUTETA Raporoinnin yhteydessä

Saadun jäsenpalautteen perusteella on ns. palkka- ja työprofiilitutkimus päätetty tässä yhteydessä jättää toteuttamatta. Tutkimus voidaan toteuttaa myöhemmin tarpeen mukaan. Jäsenpalaute on erittäin tervetullutta, voit olla yhteydessä eeva.lyytinen [at] taloushallintoliitto.fi tai 050 549 5086.