TAL-vakuutusratkaisu

Taloushallintoliitto suosittelee jäsenilleen TAL-vakuutusratkaisua vastuuriskien hallintaan

TAL-vakuutusratkaisussa

1. Meklarin palvelut ovat osa ratkaisua. Meklari puhuu vakuutusyhtiön kieltä ja on aina tilitoimiston puolella tulkitsemassa ja tarkastamassa, että vakuutusyhtiö on tehnyt asiakkaan kannalta parhaan korvauspäätöksen.
  2. Turva kattaa TAL2018 mallisopimuksen palvelujen lisäksi myös liikkeenjohdon konsultoinnin, perinnän sekä lainhuudot, mikäli niistä on sovittu kirjallisella toimeksiannolla. Tietoturva- ja rikosvakuutus on lisäosina neuvoteltu jäsenille edullisesti ja hyvillä ehdoilla.
  3. Edullinen hinta on saatavilla vain Taloushallintoliiton jäsenille. Lopullisen hinnan saat AON verkkokaupasta. Hintavertailua ja -arvion nykyiseen ratkaisuun voit tehdä lataamalla jäsensivuilta laskurin.

Vakuutukset

1. Varallisuusvastuuvakuutus
    • ​Sisältää toiminnanvastuuvakuutuksen ja oikeusturvavakuutuksen
  2. Tietoturvavakuutus
    • Erikseen ostetava lisäosa, turvaa tietosuojavahinkotilanteisiin ja 24/7 tietoturvapalvelu, josta saa asiantuntija-apua vahingon sattuessa
  3. Rikosvakuutus
    • ​Erikseen ostettava lisäosa, turvaa rikos- ja kavallustilanteisiin

​Vakuutusmeklarin osaaminen kiinteä osa palvelua

Mikäli tarvitset apua vahinkoilmoitusen tekemisessä, vahingon korvattavuuden arvioinnissa tai saatuasi korvauspäätöksen, niin Aonin vastuuasiantuntijoiden osaaminen on käytettävissäsi ilman erillisveloitusta tai tuntirajaa. Vakuutusturvaan, vakuutuksen kattavuuteen tai korvauspäätöksen oikeellisuuteen liittyvissä kysymyksissä, ota yhteyttä Aonin asiantuntijoihin (puhelin 020 1266 500  / taloushallintoliitto [at] aon.fi)

Vakuutusmeklari AON
  • Jäsenten edunvalvoja vakuutusyhtiön suuntaan
  • On laatinut ennalta toimintaohjeet vahinkotilanteen kohdatessa
    • Räätälöity vahinkoilmoitus
    • Opastaa jäsentä vahinkoon liittyvän materiaalin keräämisessä
    • Yhteystiedot neuvontaa varten
  • Opastaa jäsentä vahinkoilmoituslomakkeen täyttämisessä ja neuvoo ilmoittamaan vahingon oikeaan vakuutukseen
  • Valvoo jäsenen etua korvausprosessissa tarkastamalla vakuutusyhtiön korvauspäätökset
  • Opastaa jäsentä korvauspäätöstä koskevasta muutoksenhakuprosessista

Miksi valita TAL-vakuutusratkaisu?

• Vakuutettu toimiala: Kaikki vakuutusratkaisuun sisältyvät vakuutukset kattavat TAL-2018 sopimuksessa ja sen liitteissä mainitut palvelut - Lisäksi katettuna liikkeenjohdon konsultointi ja perintä
  • Konserniratkaisun mahdollisuus
  • Ratkaisu on saatavilla vain Taloushallintoliiton jäsenille, muut eivät saa samoja hyviä ehtoja ja hintoja vakuuttajalta.

Mitä TAL-vakuutusratkaisun vakuutukset maksavat?

Taloushallintoliitto on neuvotellut erittäin edulliset hinnat jäsenilleen.

Vakuutusratkaisun hinta riippuu vakuutettavan toimialan liikevaihdosta sekä vakuutusten valituista omavastuumääristä ja vakuutusmääristä.

Tarkempaa tietoa hinnoista jäsensivuilla (kirjaudu sisään).

Miten ostan?

Vakuutusratkaisu on ostettavissa AONin verkkokaupassa, linkki sinne on jäsensivuilla (kirjaudu sisään).

Lisätiedot

AON vakuutusratkaisun sisältö ja yritykselle soveltuva turva Aleksi Halme aleksi.halme [at] aon.fi ja taloushallintoliitto [at] aon.fi

AON Turvaan liittyvä puhelin ja sähköpostineuvonta vahinkotapauksessa: p. 020 1266 500 (arkisin klo 9-15), taloushallintoliitto [at] aon.fi

Taloushallintoliitto kehitysasiantuntija Eeva Lyytinen eeva.lyytinen [at] taloushallintoliitto.fi p. 050 549 5086