Jäsenneuvonta

Liitto tarjoaa asiantuntijaneuvontaa jäsenilleen.

KIRJANPITO

Liiton neuvojana toimii KILAn jäsen, KLT Leena Rekola-Nieminen sekä KLT, HT Sirpa Koponen. He vastaavat yksilöityihin juoksevaa kirjanpitoa ja tilinpäätöksiä koskeviin jäsenten kysymyksiin. Leena ja Sirpa vastavat kysymyksiin omien aikataulujensa puitteissa. Ota yhteyttä sähköpostilla asiantuntijat [at] taloushallintoliitto.fi

VEROTUS

Verotusta koskevaa neuvontaa antaa liiton johtava asiantuntija Markku Ojala. Ota yhteyttä sähköpostilla markku.ojala [at] taloushallintoliitto.fi

PALKKA- JA HENKILÖSTÖHALLINTO

Palkka- ja henkilöstöhallinnon kysymyksiin vastaa henkilöstöhallinnon johtava asiantuntija Eija Männistö. Ota yhteyttä sähköpostilla eija.mannisto [at] taloushallintoliitto.fi

TALOUSHALLINNON PROSESSIT JA JÄRJESTELMÄT

Janne Fredman, Taloushallinnon johtava asiantuntija antaa neuvoja liittyen taloushallinnon menetelmiin, prosesseihin ja välineisiin.
Janne vastaa myös tietosuoja-asetukseen, konkurssitilanteisiin ja rahanpesulainsäädännön velvoitteisiin liittyviin kysymyksiin. Ota yhteyttä sähköpostilla janne.fredman [at] taloushallintoliitto.fi

ASIAKKAIDEN KANSSA SOPIMINEN JA ASIAKASSUHDE

Eeva Lyytinen, asiantuntija neuvoo asiakassuhteeseen liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä sähköpostilla eeva.lyytinen [at] taloushallintoliitto.fi

Kaikki Taloushallintoliiton asiantuntijoiden antaman vastauksen mahdollisesta käytäntöön soveltamisesta syntyvä vastuu on kysyjällä. Palvelu on tarkoitettu jäsenille.