KLT-asiantuntijan edut ja tarjoukset

Taloushallinnon asiantuntija hyötyy KLT-pätevyydestään monin tavoin – tutkinnon suorittaminen on alalla tunnistettu ja arvostettu merkki ammattitaidosta ja se näkyy myös KLT-asiantuntijoiden työtehtävissä ja palkkatasossa. KLT-pätevyydellä tuot oman osaamisesi näkyväksi ja osoitat, että panostat tietotaitosi kartuttamiseen ja päivittämiseen. Yrityksen palkkalistoilla KLT tuo kilpailuetua ja näyttää, että taloushallinnon osaaminen on todistetusti ajan tasalla. Näiden hyötyjen lisäksi KLT-asiantuntijoille on olemassa myös henkilökohtaisia etuja ja tarjouksia.

KLT-asiantuntijan edut ja tarjoukset

Taloushallintoliitto

• Alennukset Taloushallintoliiton koulutuksista. Koulutustarjontaan voit tutustua täällä.
  • Tilisanomat- ja Tilitoimistossa-lehtien tilaus jäsenhintaan 15.8.2020 asti!

Tilisanomat-lehti 69 € (sis. alv)
    Lähetä tilausviesti: tilaukset [at] tilisanomat.fi

Tilitoimistossa-lehti 36 € (sis. alv)
    Lähetä tilausviesti: tilaukset [at] taloushallintoliitto.fi

Mainitse tilauksessa nimi, yritys, laskutustiedot, ja se että olet KLT.

Alma Talent

Tilaamalla KLT-kirjallisuushyllyn saat käyttöösi omat, henkilökohtaiset tunnukset Alma Talentin sähköisiin teoksiin, joista löydät kaiken oleellisen ammattitiedon osaamisesi jatkuvaan ylläpitoon. KLT-asiantuntija saa käyttöoikeuden hintaan 1108,50 € / 12 kk, sis. alv 10 % ( normaalisti 1478 € sis. alv 10%). Lisätietoa Alma Talentin sivuilta.