Hakemus

Huomioithan, että ennen hakemuksen täyttämistä kannattaa tehdä seuraavia etukäteisvalmisteluja:

• Jos olet töissä liiton jäsentoimistossa ja sinulla on olemassa henkilökohtainen käyttäjätunnus Taloushallintoliiton verkkosivuille, kirjaudu sisään ennen hakemuksen täyttämistä. Saat omat tietosi esitäytettynä.
  • Hakemuksen tekemistä ei voi välillä keskeyttää ja jatkaa myöhemmin, vaan hakemus on kirjoitettava yhdellä kertaa valmiiksi.
  • Hakemukseen tulee liittää tutkintotodistukset. Skannaa ne valmiiksi, niin ne on helppo liittää hakemukseen.
  • Myös kaikkien aikaisempina vuosina hakeneiden tulee liittää tutkintotodistukset hakemukseen.
  • Mikäli et voi liittää kopiota todistuksestasi hakemukseen, lähetä se erikseen sähköpostilla osoitteeseen klt-haku [at] taloushallintoliitto.fi . Nimeä sähköpostin otsikoksi Etunimi Sukunimi - Tutkintotodistukset.
  • Huomioithan, että vain ne tutkinnot otetaan huomioon, joista on lähetetty todistuskopio!
  • Hakemuksessa tulee ilmoittaa taloushallinnon työkokemuksen määrä. Kirjoittamalla työsuhteen alkamis- ja päättymisajankohdat, lomake laskee kertyneen työajan automaattisesti. Mikäli työsuhteesi jatkuu edelleen, määrittele työsuhteen päättymisajankohdaksi KLT-tutkinnon haun päättymisaika eli 31.3.2016. Vain viimeiseen hakupäivään mennessä kertynyt työaika otetaan huomioon.
  • Vain taloushallinnon työkokemus huomioidaan.
  • Työtodistuksia ei tarvitse liittää hakemukseen.
  • Saat kopion tekemästäsi hakemuksesta myös omaan sähköpostiisi. Tarkistathan, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu oikein.

Lomake on suljettu