Rantalainen Oy Helsinki

Rantalainen Yhtiöt on taloushallinnon palveluita tuottava konserni ja olemme jo kolmannessa sukupolvessa toimiva perheyritys. Rantalainen on Suomen kolmanneksi suurin tilitoimistoketju, jonka palveluksessa on yli 600 työntekijää. Rantalainen tarjoaa laajat nykyaikaiset taloushallinnon palvelut ja olemme alan edelläkävijä sähköisissä ratkaisuissa. Palvelemme sekä pieniä että suuria asiakkaita unohtamatta yhteisöjä ja muita organisaatioita.

Rantalaisen henkilökunnalla on aina hallussaan alan tuorein tietotaito ja nykyaikaiset sovelluspohjaiset taloushallinnon ohjelmat. Rantalainen kuuluu jäsenenä Geneva Group International-yhteistyöverkostoon. Olemme myös vahvasti kansainvälinen yritys ja palvelemme asiakkaitamme usealla eri kielellä.

Rantalaiselta saat paikallista ja henkilökohtaista palvelua ja räätälöimme palvelukokonaisuuden aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.  Rantalainen Oy Helsinki on osa Rantalainen Yhtiöt konsernia. Konsernilla on yli 40 toimipaikkaa yli 30 paikkakunnalla Etelä-, Länsi- ja Itä-Suomessa.

Pääkaupunkiseudulla Rantalainen Oy Helsinki palvelee asiakkaita Helsingissä Kampissa ja Pasilassa sekä Vantaalla Myyrmäessä ja Tikkurilassa . Lisäksi Järvenpää, Tammisaari, Karjaa, Kemiö, Taalintehdas ja Hanko kuuluvat toimipisteisiimme.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Sähköinen taloushallinto, yritysverotus, tilintarkastus, sovellustukipalvelut, Kansainväliset taloushallinnon palvelut, Englanninkielinen kirjanpito, Venäjänkielinen kirjanpito, Asiantuntijapalvelut, Controllerpalvelut, HR-palvelut, Investointilaskelmat, Kannattavuuslaskelmat, Etäkäyttöiset järjestelmät, Budjettiseuranta
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti, saksa, venäjä, viro, espanja

Katuosoite: Salomonkatu 17 A, 6.krs