Kuva Taloushallintoliiton henkilökunnasta

Tervetuloa taloushallinnon osaamisen valtatielle

Kehitämme osaamistasi ja tarjoamme työkalut tulevaisuuteen. Pidämme huolen siitä, että saatavillasi on viimeisin tieto. Tiedämme mitä pitää tietää.

Löydä etsimäsi

Tilitoimistohaku

Jokainen yrittäjä tarvitsee talousasioihin sen oikean käden. Auktorisoitu tilitoimisto on yrittäjän luottopakki ja paras ystävä. Parhaat tilitoimistot löytyvät auktorisoitujen tilitoimistojen listasta.

Verkkokauppa

Meillä on alan laajin koulutus- ja tapahtumatarjonta – sisältöä, jota et muualta saa! Hyödynnä jäsenyys- ja pätevyyshinnat kirjautumalla sivuillemme.

Kirjaudu

Kirjautumisen jälkeen sinulle avautuu sisältöjä ja etuja riippuen asiakkuudestasi, sinulle annetuista oikeuksista ja työnantajastasi.

Taloushallinnon kanava

T&k-vähennys etenee – liitto jätti lausuntonsa

Lakialoite laeiksi tutkimus- ja kehittämistoiminnan menoihin perustuvista lisävähennyksistä verotuksessa etenee eduskunnassa. Lakialoite oli keskiviikkona 30. marraskuuta eduskunnan verojaoston käsittelyssä. Taloushallintoliitto jätti lakialoitteesta oman lausuntonsa. Lausunnot on koottu eduskunnan verojaoston verkkosivuille

Kaikki Kanavan artikkelit

Huomasithan nämä

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Lähetämme uutiskirjeen sinulle noin kerran viikossa.

11 200 ammattilaista

Taloushallinnon verkostomme on laaja ja äänemme kuuluva. Jaamme osaamista, arjen haasteet ja hyvät käytänteet. Tiedämme mitä pitää tietää.

600 alan yritystä

Liiton jäsenet hoitavat 160 000 suomalaisen yrityksen tai yhteisön taloushallintoa ja laskevat lähes 1 000 000 palkkalaskelmaa kuukausittain.

Joukko ihmisiä seisoo portailla

Miten pääsen jäsenmateriaaleihin? Katso ohjeet!

Mikäli olet töissä Taloushallintoliiton jäsenyrityksessä, pääset hyväksynnän jälkeen käsiksi jäsenille tarkoitettuihin ohjeisiin, uutisiin sekä laatumalleihin.

Verkkokoulutukset

Verkkokoulutusten avulla voit opiskella omassa tahdissasi silloin kun sinulle parhaiten sopii.